poniedziałek, 26 lipca 2010

Dziewiąty ghillie suit-sprzedany



Ghillie suit będzie wyróżniał się z pośród pozostałych zawartym w nim farszem. Kombinezon o rozmiarze 8 będzie pasował na osobę mającą od 175 do 185cm wzrostu i mającą do 105cm obwodu w klatce piersiowej. Rzeczą odróżniającą od pozostałych ghillie suit będą dodatkowe kieszenie naszyte na ramionach. Wzmocnienia brezentowe, kratki na plecach i kieszenie są szyte w 80% na maszynie.

Charakterystyka ghillie suit:

-dwa wycięte kwadraty wentylacyjne na tylnej części pleców, naszytą cienką siatką (wymiar jednego otworu 17X18cm)
-wentylacja pod pachami i w kroczu
-farsz na rękawiczkach
-wszystkie 6 kieszeni zamykane na suwak zakończone sznurkiem, rozmieszczone: na klatce piersiowej, przy udach, i przy nogawkach u dołu
-dwie kieszenie zamykane na napy (zatrzaskowe) naszyte na ramionach pod skosem
-wzmocnienia na łokciach, klacie i podbrzuszu, kolanach wszystkie wykonane z brezentu
-wszystkie wzmocnienia są w większości szyte na maszynie i w mniejszym stopniu ręcznie
-kaptur z dwoma otworami dla polepszenia słyszalności
-maskowanie na twarz zapinane na duży guzik z regulacją
-gumka w kapturze z dwoma stoperami do regulacji obszerności kaptura
-rzepy na rękawach i nogawkach
-waga całkowita 3,2kg

Po ukończeniu GS będzie można zakupić bezpośrednio u mnie za kwotę 210zł, bez wystawiania go na aukcji.

ETAP 1. Prace wstępne







ETAP 2. Naszywanie siatki







ETAP 3. Nakładanie farszu

kombinezon















rękawiczki



ETAP 4. Kąpiel w brudnej wodzie, poprawki


















INFORMACJA NR.1:Z małym opóźnieniem pojawił się poradni "maskowania broni, wiosna, lato, jesień" w poście "JAK ZROBIĆ GHILLIE SUIT część 2/2" w ostatnim podpunkcie 13. Obiecałem zamieścić poradnik w miesiącu czewrwiec lecz nie mogłem. Z góry PRZEPRSZAM za opóźnienie.

INFORMACJA NR.2: Osoby, które zakupiłu/wygrały na aukcji ghillie suit u mnie mogą wysyłać zdjęcia tych ghillie suit na sprzynkę pocztową. Sam jestem ciekaw jak po pewnym (zwłaszcza te pierwsze) ghillie suit wyglądają. Zdjęcia nadesłane do mnie na skrzynkę za zgodą będą zamieszczane na blogu.

1 komentarz:

  1. Nie zastanawiałem się długo nad zakupem Ghillie, ponieważ od razu widać jaka praca została w niego włożona. Sam osobiście brałem pozowałem w nim do zdjęć. Wszystko dokładnie przyszyte, ściągacze na kapturze co pozwala swobodnie uregulować wielkość otworu przez który patrzymy, strategicznie rozmieszczone kieszenie aż 6 ! no i oczywiście samo wykonanie. Taki strój to rarytas, ciężko gdziekolwiek zakupić lub dostać taki ghillie.

    OdpowiedzUsuń